Jak Vám můžeme pomoct?
Prohledej všechny odpovědi
Často kladené otázky
Objednávky
Jak zjistím aktuální stav své objednávky?
O změně stavu Vás budeme informovat e-mailem. Stav Vaší objednávky si můžete také ověřit ve svém uživatelském účtu.
Jaká je doba odeslání objednávky?
Zboží odesíláme obvykle do 24 hodin od přijetí objednávky.
Vystavujete faktury firmám?
Ne, v současné době nevystavujeme faktury firmám.
Platební metody
Jak můžu zaplatit za svou objednávku?
Máte možnost uhrazení objednávky předem nebo při vyzvednutí zboží.
Jak můžu změnit způsob platby?
Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na adrese [email protected] nebo zavolejte na číslo +420 381 601 400.
Vrácení a výměna zboží
Kde najdu formulář na vrácení zboží?
Formulář najdete v každém balíku s objednaným zbožím.
Slevové kódy
Kde mám zadat slevový kód?
Slevový kód můžete zadat do speciálního políčka ve druhém kroku objednávky "shrnutí a platba".
Velikosti
Jak si mám změřit boty?
U každého výrobku (na kartě výrobku) najdete příslušnou tabulku velikostí. Prostudujte si návod, jak správně změřit výrobek.
Dárkové karty
Jakým způsobem můžu obdržet dárkovou kartu?
Dárkovou kartu Vám zašleme v elektronické podobě na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Reklamace
Jak můžu reklamovat zboží?
Pokud se domníváte, že zboží má nějakou vadu, můžete jej, pomocí našeho reklamačního formuláře, reklamovat.
Kontakt
Hledám Vaši adresu
Máme 2 typy adres, které vás mohou zajímat: poštovní a kancelářskou adresu.
Jak vás můžu kontaktovat?
Můžete nám napsat na [email protected] nebo zavolejte na číslo +420 381 601 400.
Na jakou adresu můžu odeslat vrácené zboží/reklamaci?
Zboží, prosím, zasílejte na adresu: Paxy – 8a, ul. Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice (Otevírací doba: Po-Pá 9-17 h).
Zajímá Vás ještě něco dalšího?
Zavolejte na náš zákaznický servis.
Zeptejte se nás
Poptejte výrobek