top

Jak Vám můžeme pomoct?



Často kladené otázky

Objednávky
Jak zjistím aktuální stav své objednávky?
O změně stavu Vás budeme informovat e-mailem. Stav Vaší objednávky si můžete také ověřit ve svém uživatelském účtu.
Jaká je doba odeslání objednávky?
Zboží odesíláme obvykle do 24 hodin od přijetí objednávky.
Odeslání a doručení
Jaké si můžu zvolit způsoby doručení?
Objednávky odesíláme: Česká pošta, 123kuryr, Balíkovna.
Jaká je cena doručení?
Cena dopravy závisí na dopravci, způsobu úhrady a hodnotě objednávky.
Platební metody
Jak můžu zaplatit za svou objednávku?
Máte možnost uhrazení objednávky předem nebo při vyzvednutí zboží.
Jak můžu změnit způsob platby?
Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na adrese : info@8a.cz.
Vrácení a výměna zboží
Kde najdu formulář na vrácení zboží?
Formulář najdete v každém balíku s objednaným zbožím.
Slevové kódy
Kde mám zadat slevový kód?
Slevový kód můžete zadat do speciálního políčka ve druhém kroku objednávky "shrnutí a platba".
Velikosti
Jak si mám změřit boty?
U každého výrobku (na kartě výrobku) najdete příslušnou tabulku velikostí. Prostudujte si návod, jak správně změřit výrobek.
Dárkové karty
Jakým způsobem můžu obdržet dárkovou kartu?
Dárkovou kartu Vám zašleme v elektronické podobě na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Reklamace
Jak můžu reklamovat zboží?
Pokud se domníváte, že zboží má nějakou vadu, můžete jej, pomocí našeho reklamačního formuláře, reklamovat.
Kontakt
Jak nás můžete kontaktovat?
Můžete nám napsat na: info@8a.cz.
Na jakou adresu můžu odeslat vrácené zboží/reklamaci?
Zboží, prosím, zasílejte na adresu: CzechLogistic – 8a, ul. Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice.


Zajímá Vás ještě něco dalšího?

Zavolejte nám nebo nám pošlete zprávu.


Zeptejte se nás
Poptejte výrobek
Webové stránky chráněné systémem reCAPTCHA Zásady ochrany osobních údajů Google , a také Podmínky používání