top

Objednávky

Jak zjistím aktuální stav své objednávky?

O změně stavu Vás budeme informovat e-mailem. Stav Vaší objednávky si můžete také ověřit ve svém uživatelském účtu.

Jaká je doba odeslání objednávky?

Zboží odesíláme obvykle do 24 hodin od přijetí objednávky.

Jak můžu změnit nebo stornovat svou objednávku?

Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na adrese info@8a.cz.

Mohu přidat produkt nebo spojit několik objednávek do jedné zásilky?

K již zadané objednávce není možné přidávat produkty.

Je možné si objednat zboží telefonicky?

Ne, v současné době přijímáme objednávky pouze přes náš e-shop.

Proč jsem neobdržel email s potvrzením a shrnutím své objednávky?

Zkontrolujte si, zda Vám e-mail od nás neskončil ve SPAMu. Zkontrolujte také, zda máte naši e-mailovou adresu info@8a.cz zařazenou mezi ověřené odesílatele.

Musím se registrovat?

Abyste si u nás mohli objednat zboží není třeba se registrovat.

Je zboží skladem?

Ano. Výrobky zobrazené na webu jsou dostupné v našem skladu nebo kamenných prodejnách.