top

Clif Bar

Clif Bar je americká společnost specializující se na výrobu energetických tyčinek. Jejich prioritou je vynikající chuť a vyvážené složení. Tyčinky Clif používají sportovci, turisté a lidé, kteří hledají chutnou a zdravou svačinu během náročného dne.
8
výrobky
Zobrazení Mřížka Seznam

8 položek

na stránce
Zobrazení Mřížka Seznam

8 položek

na stránce

Historie značky Clif Bar

Nápad na zcela novou energetickou tyčinku se zrodil v roce 1990 během cyklistického výletu. Tehdy si Gary Erickson, vyčerpaný z velmi dlouhé, 175 mil dlouhé trasy, uvědomil, že už nemůže spolknout další sousto nepříliš chutné tyčinky. To byla situace, které se nemohl zbavit - copak by nemohl mít svačinu, která by byla plná energie, zdravá a zároveň chutná? Kuchyně Garyho matky se brzy stala laboratoří a on začal vyvíjet recepturu na vůbec první tyčinku Clif Bar. Trvalo šest měsíců, než se podařilo vytvořit správné složení. V roce 1992 se na pultech objevily první energetické tyčinky. Název tyčinek je zkrácenou verzí jména Clifforda, Garyho otce, který mu vštípil vášeň pro přírodu a následování snů. První výrobky Clif Bar byly vřele přijaty outdoorovými nadšenci. Větší pozornost věnovaná chuťové stránce výrobků byla trefou do černého. Na trhu s energetickými tyčinkami, kterému dominovaly možná dokonale vyvážené, ale chuťově nevýrazné výrobky, společnost Clif Bar skutečně vynikala. Brzy se objevila také verze tyčinky připravená speciálně pro ženy – Luna.

V roce 2000 dostali manželé Gary Ericsken a Kit Crawfordová nabídku na prodej společnosti Clif Bar za 120 milionů dolarů. Rozhodli se však odmítnout a pokračovat ve vedení podniku jako rodinné firmy. Tento charakter podnikání jim umožnil zapojit se do mnoha komunitních projektů. Zaměstnanci jsou vyzýváni, aby v rámci své pracovní doby věnovali alespoň 20 hodin ročně pomoci místním projektům. To brzy vedlo ke vzniku pěti základních zásad, kterými se značka Clif Bar řídí dodnes. Tradicí se staly také čtvrteční snídaně, kde se zaměstnanci dozvídají nejnovější informace o společnosti. V roce 2003 začala značka ve svých tyčinkách používat organické suroviny, které jsou nejen zdravější, ale také přispívají k ochraně životního prostředí. V roce 2007 energetické tyčinky Clif Bar konečně opustily Ameriku a začaly se distribuovat ve Velké Británii a poté v celé Evropě.

Hodnoty americké značky

Clif Bar jsou více než jen kvalitní energetické tyčinky. Za značkou stojí celá filozofie. Za prvé, cílem výrobce je vytvořit přátelské pracoviště. Spokojení zaměstnanci jsou mnohem produktivnější a vytvářejí ještě lepší jídlo. Práce není celý život člověka, což si lidé, kteří vedou značku Clif Bar, dobře uvědomují. Proto jsou zaměstnanci společnosti povzbuzováni k fyzické aktivitě, kreativitě a sdílení své energie a zkušeností s ostatními. V rámci své pracovní doby se mohou podílet na dobrovolnické činnosti pro místní komunity. Kromě toho je v sídle společnosti školka, kde mohou trávit čas děti zaměstnanců. Aby každý měl pocit, že jeho osobní práce přispívá k růstu společnosti jako celku, drží každý zaměstnanec akcie společnosti Clif Bar. Tímto způsobem přímo pociťují každodenní růst společnosti.

Tyčinky Clif Bar si můžete zakoupit online na 8a.cz!

Nabízíme široký výběr příchutí - v naší nabídce najdete jak klasické energetické tyčinky Clif Bar, tak řadu proteinových tyčinek. Díky rozmanitým příchutím si každý může vybrat chutnou a výživnou svačinu pro jakoukoli fyzickou aktivitu. K dispozici jsou klasické čokoládové tyčinky, velmi oblíbená příchuť arašídového másla, banán a mnoho dalších. Energetické tyčinky Clif Bar vynikají nejen skvělou chutí, ale také svým složením. 82 % ingrediencí pochází z ekologického nebo udržitelného zemědělství, takže jejich výroba má výrazně nižší dopad na životní prostředí. Kromě toho veškerá elektřina v budovách společnosti pochází z ekologických zdrojů. Velká pozornost je věnována také recyklaci a ekologickému balení tyčinek. Pokud hledáte mimořádně chutné a výživné energetické tyčinky, Clif Bar bude vynikající volbou.